Η πλάνη της συμπάθειας (Business Coaching)

“Τίποτα δεν αποδίδει περισσότερο, από το να κάνεις τον πελάτη  να πιστέψει, ότι σου είναι πραγματικά συμπαθής”. Και ενώ η πλάνη της συμπάθειας αναγνωρίζεται πολύ εύκολα, παρ’ όλα αυτά πέφτουμε πάντα στην παγίδα…όσο πιο συμπαθητικός μας είναι κάποιος, τόσο περισσότερο είμαστε πρόθυμοι να αγοράσουμε, αυτό που μας προτείνει.

Και τι σημαίνει συμπαθητικός;; Οι ειδικοί λένε ότι, ένας άνθρωπος μας είναι συμπαθητικός, όταν έχει ελκυστική εμφάνιση, ή όταν έχει κοινή με εμάς καταγωγή προσωπικότητα ή και ενδιαφέροντα, και όταν βρίσκει εμάς συμπαθητικούς. Τα κομπλιμέντα κάνουν θαύματα, ακόμη κι όταν είναι τελείως ανειλικρινή.Επίσης, έχουμε και το εφέ του καθρέφτη, το οποίο με τη σειρά του έχει πολύ καλά αποτελέσματα.

Το πολυεπίπεδο μάρκετινγκ ή το μάρκετινγκ δικτύου, οι φιλανθρωπικές οργανώσεις και οι καμπάνιες τους, καθώς και οι πολιτικοί ,πολύ συχνά χρησιμοποιούν την πλάνη της συμπάθειας. Και τι θα γίνει εάν κρίνουμε αυστηρά το προϊόν, και φανταστούμε τον πωλητή έως και αντιπαθητκό;;;

Όλα τα άρθρα